woensdag 23 februari 2011

Introductie


Ik ben Geoffrey van Melick, en ben 22 lente’s jong. Koken is mijn passie en mijn drive. In de afgelopen jaren heb ik dan ook bij gerenommeerde restaurants gewerkt. Zoals hostellerie La Butte Aux Bois te Lanaken (BE), restaurant  ’t Nonnetje in Harderwijk, restaurant  Apicius te Bakkum. Ook heb ik diverse stage’s mogen doen. Bijvoorbeeld bij Restaurant Arzak in Donostia San Sebastian (SP) en restaurant Amber in Hongkong. Ook ben ik lid van het nationaal jeugt team. Wat afgelopen jaar goud heeft behaalt op de Culinairy World Cup in Luxemburg. Ik ben ook afgestudeerd aan de Cas Spijkers Academie, waar ik supertrots op ben.

Momenteel werk ik in Bray dit is een klein dorpje in Engeland. Namelijk bij The Fat Duck (TFD). Op deze blog zal ik mijn gevoelens, gedachten en ervaring schrijven.

Dank U wel,
Met Q-linaire groet,

Geoffrey van Melick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten