vrijdag 17 juni 2011

My name is Greg, Koppert, Flying Dutchman or Gianfranco

In elke keuken is het gebruikelijk om bijnamen te hebben. Normaal gesproken sta ik bekend als Goofy. Deze alias draag ik al zeker 11 jaar met me mee. Hier heb ik wat andere nicknames. Het begon met Greg, omdat wij in het begin twee Geoffrey’s hadden, maar de andere Geoffrey is er mee gestopt. 


Flying Dutchman krijg ik altijd te horen als ik flink gas geef op mijn kantje. De maître komt soms controleren en dan ziet hij dat de gerechten die hij verwacht al lang klaar zijn. ‘he’s always pushing’.


Koppert is de meest gebruikelijke omdat ik altijd zo enthousiast ben over Koppert Cress en ook omdat ik zo’n beetje voor iedereen pincetten regel hier. Tevens heb ik jasmin flowers en blue ocean geïntroduceerd. In  juli wil Koppert Cress zelfs hierheen komen om een demo in het lab te geven.


Gianfranco is de Italiaanse versie van Geoffrey, mijn beste maatje noemt me zo. Uiteindelijk maakt het me helemaal niets uit hoe ze me noemen, als ik maar begrijp wat ze bedoelen.


Groetjes,


Greg, Koppert, Flying Dutchman and San Franco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten